Onsdagskväll och vinst för clubben!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-15 Klockan: 22:25:19
Hej! =)

Jaha dag har varit som vanligt började med hunden kom halv 8 ungefär sen har vi tagit det lugnt:) När hunden gick så la jag mig en stund för var så himla trött.. sen vaknade jag väl typ 17 eller något och kom på att jag skulle fixa så jag kunde se matchen mellan aik-lhc.. Så köpte matchen på tv, 159kr... FETT DYRT,
Men som sagt dom pengarna var mycket värda eftersom det slutade 5-1 till clubben... dessutom var dampbarnet Sofi här, så blev inte mycket lugn och ro under hockeyn, haha!!

Nu sitter jag här och glor, tittar på Kungarna av Tylösand! Dom är ju så totalt rubbade, herre gud! Skulle aldrig ställa upp på att vara med i ett sådant program, USCH!!!


Nu ska jag fortsätta och kolla TV sen blir det nog fakiskt att sova..


Ni som vill se en magbild så håll koll så sätter jag in en ny!!





KRAAAAAAAAAAAAAM på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: