Onsdag, bara 12 dagar kvar.! :D

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-09-29 Klockan: 16:52:15
Hejsan hejsan bloggen!!!

Nu ska jag klaga igen:P Haha nejdå det ska jag faktiskt inte göra:) Dagen har varit som vanligt med hunden och tagit det lugnt! Fick faktiskt sova riktigt bra inatt vaknade inte fören 06 imorse första gången sen vaknade jag ju några gånger men det är ju den långa sömnen emellan där som behövs! Så positiv dag, wiiih! Annars nu gör jag inte speciellt mycket roligt, skickade precis charlie och handla cigg till mig, har som sagt slut på dom! men snart är det inga problem eftersom jag ska sluta röka i november har jag bestämt mig för:)
Senare ikväll ska jag göra god mat, och vad det innebär ska jag berätta för er:) Jo jag ska faktiskt ge mig in i att göra köttfärsfyllda paprikor med ris i också, ska bli riktigt gott, eller jaa jag hoppas på det i allafall :D

Förövrigt så sitter jag och väntar på att min barnmorska ska ringa ang mina provsvar, ringde själv till kvinnohälsan förut idag och fick veta att mitt blodvärde var väldigt lågt men fick prata med någon barnmorska som inte känner till mig så hon sa att hon skulle be min vanliga barnmorska ringa mig så vi kunde bestämma hur vi skulle göra med detta! Jag tycker ju att det inte borde vara några problem att sätta igång mig nu eftersom det bara är 12 dagar kvar innan min plutt är beräknad, har ju sådana svårigheter pga mitt låga blodvärde. Kan intestå upp längre stunder för då svimmar jag nästan och blir yr, är tvungen att sätta mig för jag blir totalt "väck" i huvudet känns det som, JÄTTE jobbigt faktiskt! Jaja nu ska jag sluta klaga på det finns dom som har det tio gånger värre det är jag medveten om men man blir lite trött på det i allafall!


Kram sålänge era gremlins ( som charlie och sofi hade sagt;) ) <3

Postat av: Charlie

Gremlins är kungarna :D

På tal om gremlins.. tror att Majk kommer se ut som den söta snälla gremlingen :D <3

2010-09-29 @ 18:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: