Måndagskväll med tända ljus:)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-20 Klockan: 23:02:30
Godkväll...
Idag har dagen faktiskt varit helt okey, har ju redan skrivit en gång idag vad jag gjort men kan skriva igen. Har första imorse varit hos tandläkaren sen vid 1 kom huden sen var jag tvungen att smita iväg en sväng för att gå till barnmorskan.. Jag tyckte det mötet gick helt okey.. Jag har inte gått upp något mera så det ligger runt 8-9kg, men det är helt okey säger dom.. Magen hadde blivit lite större iallafall och hans lilla hjärta slog i 142:)
Väldigt mysigt, men snart är det över :) :'(

Dagen följde senare att jag var hemma med hunden och vi gick en sväng, och sen tog vi det bara lungt i soffan. Runt 17 tiden så fick jag någon jävla kramp eller något i vaden så jag hoppade omkring i lägenheten som någon kyckling som sjunger små grodorna:P Tog en alvedon så det gick över men dom vanligt så ska det ju inte bara vara en grej så när vad skiten hade gått över fick jag någon rejäl förvärk eller något :P hhaha! ILLA!!!

Nu sitter jag här och glor lite på tvn och har faktiskt slängt på mig en ansiktsmask.. Kände att jag var i behov av det :) Händer inte ofta men ibland så (Y)


Ni får ha det så bra resten av kvällen för nu blir det CSI för min del!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: