Måndag och jag är i v.37 :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-13 Klockan: 11:14:31
Hej hej!

Måste börja med att säga grattis till Jennifer Pettersson som messade mig vid 04 inatt att henne son liam äntligen hade fötts, är jätte glad för din skull!

Annars så har jag väl inte sovit någonting typ inatt, varit en skitkass natt men så är det väl ibland antar jag xD..
Vi 8 imorse kom hundskrället så nu ligger och hon sover son en död valross i soffan, heheh.... Annars idag ska jag inte göra speciellt mycket faktiskt får se om jennifer vill att jag kommer bort och tittar på hennes lilla bebis annars så ska jag inte göra någonting tror jag!


Glömde säga igår att Eksell var förbi här och lämnade likören han köpt till mig, jäääääääääätttte snäll ju.. Inte många som tänker så mycket på sina kompisar :) lägger in en bild här nere på likören jag fick!



Hade även myskväll med mig själv igår, tände ljus överallt i lägenheten sen så hade jag tagit fram godis och lite fanta, hehe mysigt värre :) Men man måste ju få unna sig sådant ibland med tycker jag och det gjorde jag igår:)!


Puss&Kram / Rosaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: