Kära Måndag, varför kommer du inte oftare :P

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-06 Klockan: 21:32:38

Hej på er!

såhär såg jag ut denna dag, Blev att första gå upp och ta emot hunden sedan göra sig iordning för att gå till barnmorskan, lika jobbigt varje gången eftersom dom oftast sticker mig i armen, och jag har ju sådan fobi, men jag gör det bara för majks skull :D Sedan gick jag hem tog väl 30 min upp för sjukhusbacken typ, riktigt jobbigt var det för Tunga mig:P haha!! men gick fick vila vid sjukhuset och köpa en bussbiljett för jag klarade inte av att gå hela vägen hem, även om det inte är speciellt långt:P Sen när jag kom hem la jag mig och vilade somnade typ 13.00 och vaknade 16.00 blev en lång stund.. Sen kom sofi:) vi satt och snackade lite sen fick vi veta att Anton Antmar hade dött igårkväll.. Obehagligt..

Sedan blev det en sväng till coop med sofi jävel för att handla lite.. Sedan hände det väl inte speciellt mycket mera utan sofi åkte hem och nu sitter jag här och glor..

 

Ha det bra folket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: