höstrusk... !

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-27 Klockan: 10:42:55
Hej!

Känner att jag måste skriva lite om detta underbara väder.. Asså jag känner att det är så himla svinkallt ute på kvällarna, men när jag väl sitter där på balkongen och nästan inte känner mina händer så känner jag ändå att det är himla mysigt med detta väder.. Kanske är konstig som känner så, jag vet inte. Men tänk er själva man sitter och fryser och när man kommer in så har man tänt ljus och gjort det mysigt, jätte varmt och skönt. Det är ju underbart, ända som fattas är en riktigt jävla snöstorm, haha! kan hålla mig till november sedan vill jag ha snö!Läntar så enormt till mörkret och allt mysljus!



/ Rosaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: