himla märkligt med vissa saker..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (5)
Skrivet: 2010-09-16 Klockan: 23:14:25
tordags kväll..

...Med många funderingar kring olika saker. Att folk gör plastikoperationer visste jag och jag vet att det är skapligt många som gör det... Men ikväll har jag fått veta det mest konstiga saker och ting jag hade kunnat tänka mig!!
Mamma läste en artikel för mig på aftonbladet som handlade om plastikoperationer och hur vanliga dom var osv. Sen när hon läst ett tag kommer det fram i texten att allt fler kvinnor är missnöjda med sina blygdläppar osv och gör injektioner och liknande för att det ska se bra ut där nere...
Min första tanke är ju hur man ens kann göra en sådan operation , finns ju inget som säger hur en mutta ska se ut, eller har jag missat någor?!

Sedan börjar jag ju tänka att känner man så så kanske man ska söka hjälp eller veta att 90% av alla killar stoppar snoppen i det dom kommer åt utan hur det ser ut i stort sett!!

Finns det någon som kan berätta för mig hur en IDEALISK och PERFEKT mutta ser ut??!?
Jag måste ha missat den muttan i sådana fall, men skriv gärna ett inlägg och berätta, väntar med SPÄNNING!!!

Postat av: charlie

Den är rosa med ett hål i mitten!

2010-09-16 @ 23:57:56
Postat av: Rosalie

okey då vet jag... så den kan inte vara ljusbrun eller vit?

2010-09-17 @ 00:09:54
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/
Postat av: charlie

Rosa aktig då.. den ska ju inte se ut som usama bin ladin´s skägg iaf

2010-09-17 @ 09:35:38
Postat av: Rosalie

okey, ja alla har ju sina fantasier och hur man ser på saker och ting, verkar som du tänder på grisar ;)

2010-09-17 @ 11:21:06
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/
Postat av: charlie

nej så tjock är du inte! ;)

2010-09-17 @ 12:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: