Hejsan!!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-05 Klockan: 15:49:09
Hej alla människor!

Sitter och funderar lite... Finns så många människor man skulle vilja leva varje dag med som man skulle vilja leva resten av sitt liv med! Vissa människor är omöjliga att få göra det med, vissa finns inte ens kvar hos en! Vissa människor finns till och med inte kvar på denna jord utan har hamnat på ett annat ställe.. Det tråkiga är att man inte tar vara på dom tillfällen man har med människor man verkligen trivs med och som man älskar eller som man helt enkelt inte VILL leva utan! Varför ska man alltid komma på sådant försent..
Det jobbigaste är att man aldrig kommer kunna förklara detta för dom här människorna... Men jag tror att någon gång senare kommer man få leva ihop med dom människorna igen! Hoppas i alla fall att det är så, och min mamma har alltid lärt mig att man ska leva med hopp och se saker och ting från den ljusa och positiva sidan, därför gör jag det även när det är tungt och jag saknar någon som inte längre finns i mitt liv!!

Lever i nuet lever idag och ser positivt på livet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: