Godmorgon guldsippor!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-09-27 Klockan: 08:31:42
Jaha..

Nu ska jag snart ge mig iväg till kvinnohälsan för att träffa barnmorskan. Anledningen till detta är att jag måste ta extra tester på mitt blod eftersom jag har haft så himla dåliga värden innan.. Hoppas dom blivit bättre, tror inte det för jag klarar ju knappt stå 15 min och laga mat innan jag nästan svimmar...
Vet inte vad dom gör ifall dom inte blivit bättre för att ha det såhär är ju inget kul! Sedan senare idag ska jag ner en sväng till stan och träffa rasmus, ska även träffa sofi för att få pengar av henne.. Vet inte om jag skulle träffa eksell en sväng med för han vill ses idag skrev han på mess  inatt.. men får se hur det blir med det!

Jag skriver senare om hur min dag blev och vad som hände! Ha det så fint mina kära sålänge!

Postat av: Challe

trevligt

2010-09-27 @ 12:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: