Fullsmäckad dag.. !

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-25 Klockan: 19:46:10
Hej hej hej!!

Nu har tusen människor åkt härifrån och jag har kunnat ta en dusch och sätta mig i soffan för att ta det lite lugnt.. Det är ju nämligen så att Charlies farmor, farfar och faster har varit här idag det bjöds på god mat som charlies farmor lagade :) Dvs någon "köttgryta" med lök och grejer och ungsstekt potatis, mmmmmmmmmmmumma! Dessutom dök min syster och henne son linus upp men, ingen om var planerat men min syster är lite sån som gör impulssaker. :P Så det blev fullt hus här ett tag.. Hon kom hit för att lämna vagn och bilstol, kan behövas eftersom det bara är drygt 2 veckor kvar om han inte kommer tidigare eller senare.. :D men det hoppas jag ju inte, eller jo! Att han kommer typ nu i veckan skulle ju inte vara helt fel :D Börjar faktiskt bli trött på alla förvärkar och smärtan i ryggen:P
För att återgå till det jag började med så var ju dom här och när min syster hade åkt, hon bor i mullsjö, så fikade vi lite, charlies farmor hade bakat en jätte god äpplepaj och jag hade bakat dumlemuffins, dock inte igår som jag skrev att jag skulle göra utan det blev idag på morgonen för kraften tog slut igår kväll :P Men äpplepajen var super god! När vi hade ätit den så hade charlies farmor tagit med en massa bilder från när charlie var liten, var kul att se hur han såg ut, visserligen säger det ju ingenting om hur majk kommer att se ut :P Men alltid trevligt att se gamla bilder och hur konstiga saker man hittade på som liten :P

I vilket fall som helst sitter jag nu i soffan och tar det bara lungt.. Skönt som fasiken för jag har så himla ont i ryggen och fick en sån där skön förvärk förut så att bara sitta här känns alldeles utmärkt! Sitter också och funderar på om jag skulle testa en keso macka med gurka:P Är ju nämligen så att jag inte har ätit keso på 12 år eller något så vet inte ens om jag tycker om det men det återstår ju att se :D


Nu ska jag nog ta och sätta på tvn och bestämma mig om jag ska ta en sådan macka eller inte.. Vad som händer det återstår att se!

Ha det gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: