Fredagskväll i soffan :D

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-10 Klockan: 22:19:52
Hej på er ni som inte är ute på krogen!!

Tjenna tjenna, sitter här i soffan, kom precis ut ur duschen.. Fick min jacka idag så den har jag varit och hämtat, jätte fin men jag kan inte riktigt ha den i dagsläget :P Men det kommer jag kunna till vintern i alla fall, det som är viktigast :) Har även fått min nya bh så den har jag testat, skiiitsnygg blev jag i den :) Hihih..

Annars idag så har jag varit på föräldragrupp, tyckte inte det var speciellt kul , bara en massa muppar.. Var ju sisådär 10 år yngre än allihopa och dessutom vara jag jätte liten om man jämförde med deras kroppar:P
Det som sas under dom två timmarna var ingenting nytt för mig bara sånt där tråkigt och självklart, men ingen utav dom verkade vara speciellt allmänbildade:P Men ska inte klaga:P

Men så kollar jag på Pirates of carribean, eller hur det nu stavas.. Är väl det som kommer att hända här ikväll.. Majk har inte visat några mer tendenser till att vilja komma ut, tyvärr!!! :(

Det som står på schemat i helgen är:
  • Städa
  • Ta ner kartonger från vinden
  • Börja packa lite försiktigt inför flyttan ( i oktober )
  • Sortera iordning mina och majks kläder
  • Ta det lugnt
  • Tvätta kläder :)
Får se ifall jag hinner med allt:P HAHA!


HA DET FINT NU SÅ HÖRS VI!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: