Fredag fredag,!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-17 Klockan: 16:00:01
Hejsan hejsan!!

Jaha nu sitter man här igen, inget ovanligt nu förtiden kanske.. Dagen började som den alltid gör förutom att hunden kom vid halv 9 i morse eftersom hon var försenad.. Lite tråkigt men inget man dör av :D Annars så har jag ringt runt lite till olika saker som har behövts.. Men har inte gjrot det jag skulle ha gjort idag på långa vägar.. Kanske har något med att göra att jag är så himla förkyld, KASST!!

Natten har iallafall varit super vaknade första gången vid 06.06 imorse och somnade nästan direkt igen, underbart skönt faktiskt!
Nu sitter jag här med Sofi och jag är inte direkt social för jag mår inte alls bra.. Känner bara att jag skulle vilja sova resten av dagen. Har dessutom har förvärkar ett par gånger under dagen och det börjar jag blir trött på nu men det är ju fasen inte långt kvar asså!!!


Nej nu ska jag ut och ta ett bloss hörre ni, sköt om er sålänge<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: