Försöker och försöker :P

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-19 Klockan: 23:53:19
Jaha jag sitter ju här och försöker göra någonting avmin blogg, är ju inte direkt så haj på hur man gör.. Men spelar väl kanske inte någon roll :D

Har iallafall kunnat göra en omröstning som jag tycker att folk kan delta i:) Sitter även och kollar valvakan, och är glad att det inte blev socialdemokraterna som fick styra Sverige, är ju som sagt moderat i fyra år nu :) Sen får vi se om det fortsätter eller inte :) Dessvärre är jag besviken på att SD kommer in i riksdagen, inte alls bra! Tyvärr är det ju alla omedvetna ungdomar som röstar på dom och som bara ser att man vill ha ut utlänningar, men innan man röstar så kanske man ska ta reda på lite fakta, tycker jag!


Har även varit så himla duktig idag och fixat min naglar, så här kommer det lite bilder på hur det blev, är ganska nöjd för att ha gjort det själv :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: