Finns människor till allt!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-28 Klockan: 13:12:35
hej.

som sagt det finns verkligen människor till precis allt, förstår inte ens hur vissa står ut med sig själva.. Dom förväntar sig att man ska ställa upp för dom och stå på deras sida, ibland gör jag det ett tag men när jag inser vad det är för människor jag verkligen tagit in i mitt liv backar jag ! Jag klarar mig långt och bra utan massa tjafs och bråk och lögner.. Har mitt liv och det funkarhelt bra utan massa sån skit, har vänner som ställer upp för mig och har familj som ställer upp på mig.. Jag begär inget annat än rent spel och sanna människor runt mig:) Och numera så har jag det.

/rosaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: