enorm saknad!!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-09-06 Klockan: 23:48:03
heeej

Ligger och tänker på en väldigt speciell person.. Har tänkt väldigt mycket på denne dom senaste dagarna, finns så många bra minnen som kommer förvaras väldigt långt in i mitt hjärta!!
Det finns ju så många olika sätt att sakna någon på, men denna person är en sådan person som sätter sig i hjärtat från första gången man träffar denne.. Synd att inte alla människor är sådana tycker jag!

Jag kan tyvärr inte skriva namnet på denne av obetydliga skäl..
Men det viktiga är inte att ni vet vem det är utan att jag vet vem jag verkligen tycker om:)


Miss you<3

Postat av: p@pp@

Kan kanske tänka mig vem det är och det är nog inte jultomten ;)

2010-09-08 @ 20:37:08
URL: http://www.teamweb.se/webbshop
Postat av: Rosalie

jasså jasså, vem är det då , om inte jultomten ;)

2010-09-09 @ 19:39:38
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: