En runda på stan med sofipropp!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-08 Klockan: 11:54:01
Hej på er!!

Igår blev det en sväng på stan med sofi efter att lilla vovven hade gått hem, kollade på lite allt möjligt.. Vill hitta ett par skinnhandskar, men finns ju inga vettiga än tycker jag, men kommer väl in senare kanske:) Tycker det är så kallt ibland nu att man faktiskt behöver ett par handskar... Sedan träffade vi jenny hennes kp som vi fikade med på Coffehouse, blev en jätte muffins och juice för min del:) När vi hade fikat klart med henne gick jag och sofi till Gina tricot och kollade på ringar och lite allt möjligt men vi hittade ingenting:P

När vi var klara med det så drog vi oss nedåt till bussarna för att åka hem, blev inte köpt denna gång men gjorde inte så mycket för man behöver inte alltid köpa något, men kan ha riktigt trevligt utan att komma hem meden massa onödiga kassar :D


Nu är det bara drygt 4 veckor kvar innan majk ska komma, längtar tills han kommer och längtar tills jag kan ta på mig vettiga kläder igen och känna mig någorlunda snygg HAHA!


Ha det bra på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: