en nästan heldag i norrköping... :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-04 Klockan: 22:48:34
Halloj igen!!

Måsteju skriva om min dag idag med.. Började med att sofis bror ringde på dörren vid 12-tiden, för vi skulle åka med honom till norrköping, när vi väl satt på bussen till Resecentrum fick jag känna på rejäla förverkar, inget vidare skönt.. Men allt ordnar ju sig, vet ju att jag kommer ha hundra gånger ondare när det väl är dags sedan:P



När vi väl satt på tåget mot norrköping fick vi veta att vi bara kunde åka tåget till Linghem för det pågick banarbete mellan Linghem och norrköping. Så när vi väl kom till linghem fick vi ta en buss till norrköping, tog lite längre tid men inte mycket så det gjorde inte något:) Vi tog en sväng på stan Sofis broe handlade lite kläder likaså jag :) Sofi handlade någon bricka hon ska ha stena och ljus på :) Gullig är hon.. Jag köpte även 4st skitcoooola glas från chilli:) efter en lång gångpromenad var dom två snälla mot mig och tyckte vi skulle ta en fika så det gjorde vi, väl förtjänt var det tyckte jag :P Waynes coffe blev det denna gång, ännu en färskpressad juice till mig och en cookie:) dom andra två är tråkiga som vanligt och tar kaffe :P
Efter den lilla pausen tog vi spårvagn ner till station och buss hem..



Detta är lite av det jag köpte, en bh, ett par trosor, en jeansjacka.. Det som saknas är glasen, men det får jag visa er senare :)

Nu sitter jag iallafall här hemma och glor, skönt faktiskt.. Imorgon står det städa på schemat inte kul.. Kommer en tjej och kollar på min lägenhet på måndag efter som jag ska flytta i Nov till en trea :) häääääärligt!!


ha det gött allihopa<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: