En lördagskväll

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (4)
Skrivet: 2010-09-11 Klockan: 22:51:41
Heej heej

Säger som sofi, nu sitter man här ännu en lördagskväll och gör sittmärken i soffan, visserligen gör det inte speciellt mycket för min del, är ganska van nu:P Men snart ska det bli skillnad på det!! När majk kommit kommer både jag och sofi sitta och bara titta på honom det kan jag nästan lova, jag kommer det iallafall!! Kommer inte släppa blicken en minut:) På måndag är det bara 3 veckor kvar!!! UUUUUWH, längtar!

Jaha idag har jag väl inte gjort speciellt mycket, har iallafall packat en liten kartong, men man får ta lite i taget så blir det inte så mycket sen, kommer bli jobbigt att packa när majk är född sen ;) Men allt löser sig! En sak i taget nu rosalie! Imorgon ska jag och pappa och hämta min underbara skydd i ishallen, längtar till jag får pussa lite på dom ;) hahah! ska ju börja lira i höst igen sen ju, underbart skönt ska det bli!!


Men ha det så bra så länge, sofi jag älskar dig, hahahaha!

Postat av: sofi

ja,majk kommer ha ögonen på sig hela dagarna lilla prinsen.längtar SÅ mkt efter pyret :) Och ja älskar dig rosalie <3

2010-09-11 @ 22:55:38
URL: http://sofidanielsson.blogg.se/
Postat av: charlie

jag lär väl också vilja ha honom hos mig

2010-09-13 @ 23:49:15
Postat av: charlie

jag lär väl också vilja ha min son hos mig

2010-09-13 @ 23:51:02
Postat av: Rosalie

aa klart du kommer vilja :D

2010-09-14 @ 14:18:28
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: