Dags för BM ... :D

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-20 Klockan: 13:17:45
Tjenna tjenna!!

Nu är det dags att för mig att snart bege mig till barnmorskan, får se vad hon har att säga idag.. Kan ju hoppas på att hon säger att det nog inte är så långt kvar för mig att få träffa min son :) Men så är det säkert inte xD men man måste ju alltid få hoppas, eller hur?!?!
Men eftersom jag har sådan kraftig foglossning så är det inte riktigt säkert att han fixerar sig eftersom jag är så himla rörlig, men kan ju hoppas att han gjort det idag :)

Har även varit hos tandläkaren idag, 07.40 på morgonen , ingen vettig tid att gå dit på tycker jag :S Men dom lagade tre hål iallafall så nu har jag inget mera att laga, skönt som tusan!! Men just nu har jag lite ont i munnen men det hör väl till :P

Nu ska jag dra till bm, ha det så bra sålänge folket <3


P.S Glöm inte vara med i tävlingen nedan:
http://www.streetstyles.se/?cref=220


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: