börjar med lördagen.... :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-19 Klockan: 14:56:02
Hejsan hejsan....

Jaha dagen börjar med att jag sov jätte längeeee, men sen vaknade jag och steg upp för att plocka iordning lite här hemma eftersom min pappa skulle komma för han och charlie skulle kolla på Resident Evil 3 innan dom skulle se 4an på bio:) När jag väl hade blivit klar så bestämde jag mig för att åka till min kära farmor en sväng, eftersom det var ett tag sedan jag var där :D
Så jag åkte dit vi snackade massa skit och det bjöds på potatis,kotlett,sås och sallad, himla gott!! vid 9 hugget tog jag bussen till stan för att möta rasmus som skulle ge skor till Andrea, så vi sprang och letade efter henne men hittade henne inte, och det visade sig sen att hon inte ens hade varit på krogen i linköping, dåligt stil faktiskt!

Tog i alla fall bussen hem halv 12 och satte mig en stund vid datorn sen åkt jag kebab rulle som pappa hade köpt till mig.. Mmmm! och skrapade en triss jag fått av honom, vann 50kr :D

Sen blev det inte mycket mera roligt denna kväll :)


KRAAAAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: