Blev heldag med sofi, IGEN... :P

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-28 Klockan: 23:39:13
Hej på er !

Jaha hunden skulle kommit vid halv 8 imorse men kom in fören halv 9, ganska träligt att man inte vet i förväg när hon ska komma.. När hunden väl kommit så tog vi det lungt ochsedan var vi ute på två promenader, skönt värre förutom att det var typ storm ute.. Hahah men annars så var det skönt att utoch gå lite :)
När hunden hade gått som åkte jag ner till resecentrum för att träffa sofi, vi hade nämligen bestämt oss för att ta en runda på ikea och lite så..
Först gick vi till babyproffsen där jag köpte två nappar och en skötväska, tyckte det kunde vara skönt att ha en när man är iväg och så, sen tog vi en sväng på ikea. Köpte spjälsängsskydd och lite ljus och så :) hihi hittade värmeljus som lycktade pepparkakor, det blir mysigt till jul!!
Efter det så gick vi till jysk där jag köpte ett överkast och tre kuddar , sofi köpte med ett överkast! hihi !
Sen ringde jag pappa och frågade ifall han kunde hämta oss för jag tänkte jag kunde köpa lite färg till väggarna i nya lägenheten när jag ändå var där.. Och det kunde han, så köpte 2st 10L hinkar med vit väggfärg och babyolja från rusta:)
När han hämtade oss åkte vi till hans jobb först och fikade och där var pascale med dom två söta ungarna, ville busa med dominique men han ville inte busa med mig :P hehe! Vi fikade lite och annelie kom dit också, hon hade varit och sålt massa babykläder på loppis i lambohov!

Sedan skjutsade pappa hem oss, först sofi till johannelund sedan mig hem..Skönt att slippa ta bussen faktiskt! Och när jag kom hem så gjorde charlie taco, så det åt vi.. Och nu sitter lilla jag här och har precis kollat klart på mitt älsklings program CSI, men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig för jag är dyngtrött!! Upp imorgon bitti igen för att ta emot hunden, men ställer klockan på 08.00 istället för 07.30:)

Ha det så fint sålänge så hörs vi här imorgon igen! :) Kram eran Rosaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: