Åka iväg med mamma..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-24 Klockan: 11:36:50
Hejsan bloggen:D

Idag blev det inte riktigt som det brukar:P Det är faktiskt så att jag ska åka med min mor på ett möte :) Visserligen började dagen som den ska man nu är det snart dags för mig att sticka iväg till bussen.. Hoppas bara jag och mamma hittar :P Haha,har aldrig varit där förut :) Efter det blir det kanske en sväng ner på stan, ta en cheeseburgare eller något kanske..
När jag kommer hem igen sen blir det att ta en kortare vila och sedan städa iordning lite för att charlies farmor och farfar kommer imorgon, kan ju kännas skönt om det är lite ordning när dom kommer i alla fall....

Vad som väntas till kvällen vet jag inte men vi får se vad den bjuder på :) !

Kram på er sålänge, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: