tråkigt nästan jämt:P

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-01 Klockan: 13:17:53
hej bloggen:)

Nu ligger jag i soffan och halv vilar, jobbigt för ryggen att hålla på hela fm.. om en stund skulle jag och charlie behöva ta oss till rusta och ö&b, på rusta skulle det behöva inhandlas flyttkartonger för vi har rätt ont om det.. Har redan packat 6st men lång väg innan allt är klart! På ö&b är det lite andra saker som behövs inhandlas, bland annat ett strykjärn:) så vi får se om någon snäll människa har lust att köra oss annars blir det svårt med båda delarna:P Jo det är ju faktiskt så att vi ska flytta 1 november, till en 3a, skit kul ska det bli:)

Nu är det bara 10 dagar kvar till att Majk är planerad att komma, vi får se när han vill lämna min mage för det kan ju vara i stortsett när som helst :Dmen jag är redo att bli mamma och allt här hemma är ju klart för att få hem en ny familje medlem! Dessutomär det bara 15 dagar kvar tills att jag fyller 19, inget att fira direkt, men ändå 1 år äldre iallafall..

Puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: