torsdagsmys med tända ljus:)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-14 Klockan: 22:53:53
Hejsan gottfolk!

Jaha nu ligger lillfisen och sover gött bredvid mig i soffan :) Finns inget i mitt liv som kan bli mer underbart än att få tillbringa all min tid med honom! Älskar honom så j-vla mycket!!!! Jaha nog med det kanske för alla vet ju redan hur mycket han betyder för mig.. Nu sitter jag och kollar någon kass film på tv, som jag snart ska byta:P Förövrigt har jag inte gjort så mkt.. Plockat lite smått och matat grabben och nu sover han som sagt.. Så jag passade på att tända lite ljus.. Man mår så bra när man tänder ljus tycker jag.. :)

Majk tog sitt första bad idag:) så håret stod åt alla håll när vi var klara, han tyckte inte riktigt om det men han lär sig nog snart att det inte är så farligt :)

Sen är det ju tydligen så att det bara är 2 dagar kvar tills att jag fyller 19, glömmer bort det för jag tänker på grabben hela tiden :P Men på lördag så fyller jag:) funderar på om man kanske skulle åka en sväng till mamma då och hälsa på igen , vi får se hur det blir :)

Skrev ju förut att jag ska lägga in lite bilder på honom så nu kommer det några :)


Lillfisen snuttar på mamma :)


Sötnosen är nöjd och belåten med mjölk runt hela munnen:P


Charmtrollet mitt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: