Tjat tjat!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-10-03 Klockan: 00:26:35
Hej!

Efter massa tjat och gnäll från sofia berg så ska jag ta och lägga upp en bild på mage... MEN kommer inte lägga upp den fören imorgon eftersom jag är så himla trött nu! Så håll kolla på min blogg om du vill se bilden på min mage.. är ju nämligen så att jag på måndag den 4e går in i vecka 40 av min graviditet, så det är inte långt kvar nu :) Håll tummarna att min lilla grabb kommer i veckan som kommer :) hihih !

Ha det så fint ni som är hemma! okeydå , ni som inte är hemma kan väl med få ha det fint då ;)


Bonanza Bidders

Postat av: sofia

Haha det är bra Rosalie! ;)

2010-10-03 @ 22:09:50
Postat av: Rosalie

blev en luring ia :D får sätta in imorgon.. känner mig skitkass nu... :'(

2010-10-03 @ 23:05:31
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: