tisdag:)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-19 Klockan: 23:06:08
Godkväll!

Jaha inatt har man fått sova som en lite snäcka älskling vaknade ett par gånger men sover faktiskt väldigt länge i sträck, skönt det faktiskt..Slippa gå upp i gång i timman:) Vi vaknade så sent som halv 9 imorse tror jag och då gjorde vi iordning oss.. Fick ett rycka att åka till skäggetorp centrum.. Majk(vill säga jag:P) köpte en present till mormor sen var vi inne en sväng på willys och köpte kattsand och blöjor:) Sedan knallade vi en sväng till mamma som nästan var ovetande:D
Blev att vi var där hela dagen, jag och majk somnade i soffan en stund och sedan åt vi mat där med.. var hemma runt 9:)
Nu ligger fisen och sover men borde vakna snart så det kan bli kvälls käket, för sedan vill mamma sova.. SUPER TRÖTT xD

Nu ska jag kolla tv och vänta på att älskling vaknar..

GODNATT people<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: