stackare...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-20 Klockan: 22:01:57
hej!

Idag vaknade jag och majk efter 8 någon gång.. Vi trodde att vi skulle vara hos ortopeden klockan 10.30 men det var visst 11.30 såg jag på pappret, tur jag tittade på det innan vi gick iväg :) När vi kom dit klämde och kände ortopeden på majks höfter.. Majk blev jätte sur och både bajsade och kissade på ortopeden:P efter att han känt efter ett himla tag så berättade han att majk behövde en skena, inteför atthöfterna var ur led utan för att dom var väldigt ruckbara och det kunde medföra större problem med längden, så nu har min lilla älskling en skena på sig..
Han ska ha den i 6 veckor vilket inte är så länge men ändå är det ju ganska länge:P Plutten kommer att vara typ 2 månader när den ska tas bort..
Sedan var vi ju på bvc också han vägde 3670g idag hans förra vikt var 3270g, men vi vet ju inte exakt vad han gått upp eftersom han hade skenan på sig när han vägdes.. :)
Själv var jag också hos läkaren och fick tabletter utskrivet för jag har en inflammation i biceps muskeln.. hheh, jätte ont!

Nu ska jag kolla på kungarna av tylösand medan älskling sover..

PUSS<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: