Så välförtjänt!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-02 Klockan: 22:02:52
Hej min kära vänner!

Nu har jag varit på första matchen live för i år och det var faktiskt en match som var värd att se :) Tur det! Men innan jag åkte på matchen med pappa så kom lars och hämtade mig och vi åkte hem till mamma för att käka mat :) hon hade gjort köttgryta och ris, riktigt smaskigt! Efter att vi hade käkat så åkte vi ut till öb och det var bra för jag skulle ju köpa ett strykjärn där! Och nu har jag äntligen fått hem det, hihi ! behövs ibland och just nu så har jag saknat ett.. Men nada problem nu :) Köpte ju lite godis där med :P När vi var klara där så åkte vi ner till rese och sedan till pappas jobb för att hämta honom.. När vi väl hade hämtat honom så skjutsade lars ner mig och pappa till ishallen.. Vi var väl där en timma innan matchen började men det gjorde ingenting för då kollade vi litei fans shoppen och hittade massa gulliga grejer som vi ska köpa till Majk:D
Sen startade matchen!

Det var en kanon match,lhc vann med 2-1, så nu är väl SERIELEDARE!

Nu sitter jag och kollar på någon kass film på tvn, vet inte ens vad den handlar om om jag ska vara ärlig :P HAAH!

Men ni får ha det gött!! Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: