promenad i höstvädret :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-13 Klockan: 17:43:47
Hejsan på er igen :)

Nyss kom precis jag och majk hem efter en promenad. Träffade även Leija och Andrea en sväng :) Det är ju så himla skönt att vara ute och gå.. Majk ärså himla härlig och han älskar att ligga i vagnen, så det blir så underbart att vara ute och gå :) Älskar verkligen min pojk! Nu är vi hemma och Majk ligger fortfarande kvar i vagnen och sover, men tror jag hör nu att han snart kommer vakna och då är det dags att snutta igen :)
Kan redan nu säga att jag kommer skaffa flera barn i framtiden, för detta är det underbaraste och mysigaste jag någonsin varit med om! Även om jag hade en skitförlossning så är det så J-vla värt det nu efteråt...



Bvc var här idag med och när vi var på återbesök på BB i måndags hade majk gått med 300g men idag så 1,5 dag senare så hade han gått upp 200g igen.. Han kommer att gå upp mycket tror jag.. Det var inga fel på honom men han är lite geggig i ögonen så att vi skulle tvätta med vanligt vatten och sen masseralite längst in vid ögat då det kan vara så att han har lite trånga tårkanaler än så länge.. Men annars så är allt perfekt med honom ! :) Kan också tala om att idag på sin 4dagars dag så tappade majk navelsträngen, så nu är han stor :D :)

Nu ska jag kolla på tv och vänta på att lillfisen vaknar så jag får mata honom lite, värker i tuttarna så mycket är det i dom:P


Kram sålänge :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: