Plutt plutt..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-28 Klockan: 23:16:45
Tjabba!

Idag har dagen varit bra.. Första vid 11 tiden så var vi på ortopeden och lilla plutten fick bada inte för att han tyckte så speciellt mycket omdet men tror ändå att han tyckte att det var skönt efteråt när han fick fräscha kläder på sig och så :) Sedan gick vid hem eller ja till coop och handlade lite mat och efter det så åkte vi till BVC.. Majk väger nu 3940 utan skenan..Han vägde 3080 den 11/10, liten tjockis asså.. :) Men det är bra för att han ska ju inte gå nedåt.. :) Efter bvc så tog vi bussen hemåt och då sov lilla plutten.. Så vi kunde packa en massa grejer och jag har till och med städat bakom spisen/ugnen.. Duktig jag är va???! Efter en stund ringde det på dörren och det var sascha som var här och lämnade mina nycklar och lite annat :)

För en liten stund sedan så var vi på coop igen för att panta alla burkar som vi hade hemma och det blev hela 65 kronor, skapligt mycket pant :P Men inte så konstigt för är ett himla tag sedan vi var och pantade ;P Nu ligger lillfisen och sover i vagnen som vanligt och jag har hunnit pumpa ur lite också, och nu sitter jag här i sängen och kollar lite på datorn.. Dessutom har jag fått bilderna som jag beställde på majk i förrgår, trodde att det skulle ta någon vecka innan dom var framkallade och skickade, men så var det inte, därför hade jag skrivit min nya adress men det kom hit.. Men det är ju skitbra att det går fort att få bilder som man vill framkalla via nätet hem fort.. HEHE!

Nu ska jag Göra mig iordning inför natten.. Godnatt på er älsklingarna mina:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: