passar på :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-18 Klockan: 23:12:19
tjennare på er!

Passar på att uppdatera bloggen lite:)
Majk ligger nämligen och sover och har gjort det sedan 18,45:P så han lär nog vakna snart.. är nog knappast någon idé att jag lägger mig.. hihi .. Jaha idag har det varit en heldag för mig och majk..först åkte vi till ljunkan vid 9e imorse sedan träffade vi sofi och vi gick en sväng på stan:) köpte en julklapp till majk, 3 adventsljusstakar och 2 nya nappar till majk:) (Y) sen han vi bara hem innan pappa frågade om jag ville komma till hans jobb och kolla på hockeyn, och det gjorde jag ju och då följde majk med såklart:) Lhc vann ju med 4-2 mot timrå så det var ju toppen tycker jag :)
För övrigt kan jag ju tala om att majk är en super gullig bebis, får sova mellan 3-5 timmar i sträck på nätterna och det är ju bara att tacka och ta emot! Han är urgullig min lilla fis!

Charlie gick ju tillbaka till skolan idag så hädanefter så kommer ju majk och jag vara själva på dagarna, men det gör ingenting för vi har det mysigt ändå och vi är bra på att hitta på saker på dagarna... Ingen långtråkiga dagar här inte!!

Nu är det ju bara 13 dagar kvar innan vi flyttar till nya lägenheten, vi kommer in i den den 1 november. Ska bli super skönt att ha en trea faktiskt, lite andrum och inte så himla trångt med alla grejer som jag vill köpa till mig och majk :P köpmani:P hehe nejdå, men finns ju endel som jag tycker att majk ska ha och tycker jag det så SKA han få det med.. hehe!


Men nu så ska jag sätta på tvn och kolla lite innan fisen vaknar<3

GODNATT på er som ska sova! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: