Lördag igen :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-02 Klockan: 12:23:30
Hejsan hoppsan!

Jaha idag så vaknade jag runt 12, skönt att få sova lite även om jag vaknar stup i kvarten :P Men det som står på schemat idag är att gå på hockey med min pappa:) Han fråga nämligen igår om jag ville följa med på hockey, och det är väl självklart att jag vill det! Såhan köpte biljetter på E1, precis vid klacken.. Himla bra så det blir lite drag även om man har sitt plats :D
Är ju nämligen LHC-Luleå som spelar, så det blir en grym match eftersom det bara skiljer dom 2p åt för vem som ska ha ledningen i tabellen :)

Sen så på onsdag ska min kära pappa och jag gå och köpa den efterlängtade jackan som jag velat ha.. Han är så himla snäll:) Det betyder GULD att han vill köpa den åt mig :) hihih ! Ni får se bilder senare :)


Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: