lite sömn...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-21 Klockan: 23:07:46
Godkväll individer!

Inatt så blev det inte så mycket sömn, älsklingen bara grät och grät.. Tror att det är jätte jobbigt för honom att ha den där skenan.. Men imorse så ringde jag sjukvårdsrådgivningen för jag fick för mig att den kanske satt fel så att det var därför han var så ledsen.. Vi blev tillsagda att ta oss till akuten så att en läkare kunde kolla ifall det var så eller inte.. :) När vi kom dit gick det ganska fort vi fick träffa samma ortoped som vi var hos igår och han tittade, men det var inget fel, men det kunde vara så att det skavde lite på benen, så jag ska testa att linda hans ben så att den inte ligger direkt på huden :)
Efter besöket på akuten så åkte vi till skägget och mötte mamma och vi köpte tillägg till skrutten, ( Jo jag ammar men ibland blir han inte tillräckligt mätt på min mjölk och då är det bra att ha tillägg hemma:)! )
Sen gick vi hem till mamma och åt och jag han vila typ 30 min innan älskling vaknade och ville äta..

Var kvar hos mamma till typ kvart över 6 för sedan skulle vi till pappas jobb och kolla på dagens match, det var ju inte direkt någon rolig match att titta på, förlorade ju med 4-2, norrena spelade som en kratta tyckte jag...

Nu är vi i allafall hemma och jag har duschat för skruttis ligger och sover i vagnen fortfarande..

Nu ska jag kolla CSI, so long hobbiiiees!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: