kungarna av tylösand

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-06 Klockan: 22:47:48
heeej

Jaha nu ligger jag här i soffan och kollar på kungarna av tylösand efter en lång dag med mamma.. :) dagen började med att hunden kom vid halv 9 ungefär :D och det var väl ungefär som vanligt, förutom att hunden stannade till klockan 3 idag, brukar ju gå hem vid 1 hugget.. :) När hunden hade gått så gick jag till sjukhuset för att ta bussen till mamma.. När jag kom dit var det en tjej som började prata med mig på engelska och hon undrade om jag visste ifall campus bussen gick därifrån... Jag kan ju bara säga såhär att man är ju skapligt ringrostig på engelska när man knappt pratat det på 1år.. men jag löste det iallafall!
Sedan kom bussen och jag åka till rese för att byta där.. Väl där stötte jag på julia, zhima och jennifer som skulle till ikano.. men han hälsa iallafall :D sedan tog jag bussen till mamma..
När jag kom till henne var hon nästan redo att gå så vi gick nästan direkt till centrum för vi hade bestämmt att vi skulle ta en fika, men när vi kom dit så var det stäng så vi åt lite istället.. för mig blev det lövbiff,pommes,persiljesmör och bea. Mamma tog weinerschnitzel m.m.. helt godkänt!
Efter att vi hade ätit så gick vi upp på klädjätten för att kolla någon dop present men det blev att jag köpte två par leggins istället:P sen gick vi till willys för att handla lite..
Sedan bar det av hem och här sitter jag nu .. Ont så in åt hell i ryggen..

Jaha nu ska jag fortsätta kolla på kungarna.. Hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: