Jätte mysig dag... :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-22 Klockan: 22:46:47
Hej min goa läsare:)

Idag har vi haft fullt upp jag och majk.. Vi halv två tiden så gick jag och majk iväg för att gå till bussen som vi skulle med ner till stan.. Nere i stan gick vi till f-kassan och det gick jätte bra (Y) Efter det så hörde jag med Annelie om hon och ungarna var hemma och det var dom så vi gick dit för att vara där en snabbis men det slutade med att vi gick vid halv 8 där ifrån:P Lilla francecqo låg och sprattlade och pratade för fullt medan min lilla älskling antingen sov eller åt :) Hihi men han är ju super mysig med :)
Får tacka Annelie för en trevlig dag ! :)

Nu när vi kom hem så sover lilla plutten i vagnen och jag har packat en kartong till och städat iordning lite i köket, nu är det ju inte många dagar kvar till att vi flyttar.. Ska bli så himla SKÖNT att få en större lägenhet och att lilla babyn kan få ett eget rum även om han just nu sover ihop med mig :P

Nu ska jag ut och ta ett bloss sedan hoppa in i en dusch,  för man vet aldrig när han  vaknar:P


Majk tyckte att det var kallt hemma hos annelie men sedan när vi skulle byta blöja så kissade han ner filten för då ville han inte ha den mera :P


Lilla "stora" francecqo ligger och funderar på vem jag nu kan vara :P


Två pluttar ligger på köksbordet och har det göttigt, min lilla skrutt ligger till vänster och sover i sin mysfilt som han fick dagen han föddes utav sin mormor :)

Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: