Ikano med mamma och Majk

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-26 Klockan: 19:09:14
Hellu!

Min lilla Majk har bara vaknat en gång inatt var likadant i går natt.. Skönt faktiskt, men peppar peppar ta i trä. Man får njuta av det just nu för det vänder säkert snart.. :) Imorse så åkte vi hemifrån klockan 9 för att åka en sväng till Ikano, åkte förståss förbi skägget och hämtade upp mamma som skulle följa med.. Vi handlade massor salva,gasbinda,medicin till mig, snorsug eller vad det heter, blöjor, nya påsar till blöjhinken, spackel, alvedon,snuttis till Majk, nappborste och en ny sparkdräkt till Majk..
Efter det så tog vi bussen hem och inte långt efter att vi kommit hem så ringde pappa för han hade varit och köpt flyttkartonger till mig, jätte snällt :)
Så Majk och jag gick ner och mötte pappa och Hal och dom tog lite bilder på sötnosen .. :) Sedan hjälpte pappa mig upp med kartongerna (10st) till lägenheten sedan åkte han.. Så jag har packat en massa idag, men känns inte som någonting försvinner :P Men nu finns det bara två tomma kartonger kvar :P Men dom ska charlie få packa sedan.. :)

Nu vaknar Majk så jag ska ta honom så charlie får laga mat.. :) blir kotlett och potatis .. MMmmm. GOTT!!

Hejdå så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: