heldag hos mamma/mormor

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-16 Klockan: 00:18:57
Hej!

Blev inte att jag åkte till annelie idag utan det blev attjag tog bussen ner till resecentrum och där hoppa mamma på bussen.. Vi skulle åka till alex skola för att lämna lite saker.. Vi kom dit och mamma passade på att prata med alex mentor "hmmmm".. Undertiden dom pratade la majk världens bajs.. Så vi fick byta på honom, blöja och kläder och allt innan vi kunde vandra tillbaka till bussen hem till mamma igen.. "Usch vad irriterad jag blir på dom som kör bussarna, ingen tanke på att dom inte kan stanna en halv meter från kanten och inte sänker bussen när man ska på med barnvagn.. åååh, blir knäckt på dom fick till och med härja på en av chaufförena.. :P".. Aja väl hemma hos mamma så gjorde vi inte så mycket utan det vanliga pratade lite och kollade tvn.. samt MATADE majk, som äter stup i kvarten.. Blev inte att jag åkte hem från mamma fören vid halv 10:P lite sent.. och majk var lite grinig.. Men det var inte så konstigt för när vi kom hem var det dags att byta blöjan för han hade ju lagt en bajs.. Och vem vill gå med en nerbajsad blöja :)

Nu ligger majk och sover hos charlie och jag sitter här med en kopp te:P konstigt nog eftersom jag inte ens gillar te :P hahaha!!!

Men ska lägga mig nu så jag får lite sömn innan fisen vaknar :)



Kramar<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: