Hej hej:)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-30 Klockan: 22:15:48
Hejsan. Dagen började med att jag gick upp imorse och gav min underbara lilla pojk mat, bytte blöja och tog på honom nya rena kläder:) efter det gick jag och majk till amanda och var uppe hos hennes mamma i typ 30 min.. Och när jag kommer ner så har någon jävel tagit bort ventil och allt på ena hjulet på vagnen så det fanns ingen luft i det hjulet.. Skapligt jävla arg blev jag, inte så kul att behöva köpa nytt däck direkt! Sen när vi kommit hem var det bara att lägga älsklingen i bilstolen för att åka med pappa och david till ulfåsa och kolla på soffa, slutade med att pappa bestämde att lägga en handpenning på en soffa jag ska köpa.. Nice:) 8 tusen kostar den:) mycket pengar men värt det tycker jag! Sedan åkte vi hem och jag han bara göra iordning lite hemma för vi skulle gå hem till david och kolla på matchen med honom och pappa. När matchen var slut kom lars och hämtade mig och majk för vi ska ju sova hos mamma ikväll eftersom sängen är ner skruvad inför flytten! Så nu sitter jag i soffan och kollar på saw5 och mamma håller majk:) NI FÅR HA DET GÖTT! Kram<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: