Godmorgon Världen!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-10-15 Klockan: 10:34:39
Nemen hej!

Vaknade vid runt halv 10 av att mamma ringde och väckte mig.. Majk har vaknat 2 gånger inatt som han brukar :) Sen strax efter att jag pratat med mamma ringde min syster och vi snackade lite skit :P Sen var det dags att amma igen för snutten var hungrig:) Annars så har det väl inte hänt så himla mycket mera idag än så länge.. :) Men det är rätt skönt att han inte vaknar oftare, perfekt med sömn så man klarar dagen.. Idag ska vi vara hemma själva för Charlie ska hem till robert idag.. :)
Funderar på om man skulle åka en sväng till annelie och barnen, ska bara få tag på henne och se om hon är hemma idag eller inte :)

Annars hörs vi senare, hej<3


Min lilla cooling :)

Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

grattis till lille sonen, skit söt :>) trillade in här genom mammabloggar, hur mår ni?

2010-10-19 @ 15:52:48
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Rosalie

tack så mycket! :) okey, jo vi mår jätte bra.. :) är så himla glad över min lilla pojk :) hur är det med dig och din tjeja då?

2010-10-19 @ 23:07:59
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: