goddagens!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-25 Klockan: 14:17:22
Hallå i lådan :D

Jaha ja, inatt har majk sovit jätte duktigt, han vaknade första gången strax över 3 sedan andra gånger runt 8 imorse.. skönt att lillkillen sover lite på nätterna i allafall :) Igår så var vi ju på akuten med lilla älsklingen eftersom hhan har fått jätte ordentliga skavsår utav skenan som han har, men läkaren tyckte inte att det såg så illa ut men det gör det så ska köpa gasbinda, kompresser och salva imorgon så vi kan lägga omdet lite så han inte får ännu värre skavsår. Stackars plutten...!

Idag så harr vi hunnit packa en kartong och skruvat ihop lite möbler undertiden som majk sovit, skönt att man hinner lite i allafall! Han sover visserligen fortfarande, därför jag har tid att skriva lite.. Min prio1 är inte datorn på dagarna utan prio1 för mig är min underbara son :)

Annars idag så ska johan komma med litemed flyttkartonger så blir att packa lite mera och sedan mysa med lillfisen :) Och just det jag ska ju kolla på ullared vid 8 om inte majk är allt för tjurig eller hungrig då :)

Vi hörs senare eller en annan dag! kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: