fixat med massa papper m.m- ...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-24 Klockan: 01:02:45
Tja!!

Jaha inatt så sov jag i sängen igen efter ett långt tag med sovande i soffan, anledningen till det har varit att jag i slutet på graviditeten fick ont i ryggen av att sova i sängen, den var för mjuk.. Och nu efter så har jag inte kunnat komma ner i den pga stygn m.m;) men nu är jag fit for fight igen :):)
Natten var bra, lilla majk låg emellan mig och charlie i sängen.. Myyys!
Vi åkte sedan till mamma för jag var tvungen att ta kopior på lite papper som jag ska skicka in.. Det blev en hel dag där, och vid 8 hugget så gick vi allesammans över till nellies och victoria och dom andra åt lite mat som hon gjorde iordning och så :) Blev inte att vi tog bussen hem fören klockan 23:P Vid resecentrum träffade vi pappa som hade en present till majk:) En sparkdräkt och en mössa.. Hihih, Sedan tog vi bussen hem och nu ligger älskling i cangnen och sover men hör att ha gnyr lite så det är nog snart dags för käk för hans del sedan sova.. :)

Imorgon är det dags för dop. Lilla Emilia ska döpas, så det ska vi på och det ska bli trevligt :)

Nu är det dags för mig att ta nattciggen innan lille plutten vaknar..

KramKram

P.S kommer en film imorgon och lite bilder på älsklingen :):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: