Får väl ta och berätta lite mera :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-05 Klockan: 12:49:17
Hej bloggen!

Ledsen om jag inte varit så aktiv här men har gjort en massa andra saker istället för att sitta vid datorn :P
Tänkte uppdatera läget lite vad gäller min graviditit.. Igår var jag nämligen hos barnmorskan på vanlig rutin kontroll.. Jag bad också om att få bli igång satt då min barnmorska inte trodde att det skulle vara några problem.. Hongick och pratade med läkaren om det men läkaren tyckte inte jag skulle bli det.. Så tyvärr får jag gå med denna låga värden och problem med att stå upp längre stunder..
Men nu är det ju inte så jätte långt kvar närmare bestämt 6 dagar till planerat datum.. Så det ska jag väl klara av tycker jag :)

Jag har gått upp ca: 10kg i dagsläget och kommer nog inte gå upp mycket mera tror och hoppas jag.. Alltid svårt att få bort extra fettet sen.. Men har inte så jätte mycket så det ska jagnog nite ha några problem med..

Majks hjärtslag ligger på 140 ungefär och det är helt normalt.


detta är alltså bilden från första ultraljudet som vi var på i vecka 10:) Minns hur glad jag blev när jag fick se denna lilla krabat sprattla där inne.. Började gråta av glädje :) Vid denna tid visste vi ju inte att det var en liten son som visade sig på skärmen, men både jag och charlie trodde att det var en pojk,och det hade vi ju helt rätt i också!
Min mamma var med på båda ultraljuden och på andra ultraljudet var även min mormor 80år gammal med.. Hon blev så glad när hon fick se sitt barnbarn´s barn på skrämen:) Och det var även då vi fick veta att det var en liten pojk och ingen flicka!


Jag är så himla lycklig att jag snart ska få träffa min son! Kommer älska honom mer än någonting annat och han kommer alltid vara den som kommer först i min ögon och i mitt hjärta!

Mamma älskar dig redan otroligt mycket Majk Christon Halvarsson<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: