dagen idag då :P

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-05 Klockan: 20:50:04
Hejsan hejsan!

Blev lite sovmorgon för mig idag.. Hunden kom inte fören halv 2 idag.. Sedan vid halv 4 begav vi oss för att träffa en liten schäfer/husky :) jätte söt vovve faktiskt, trots att jag inte gillar schäfrar så gillade jag faktiskt den lilla tjejen :) hihih ! Hade så himla ont hela tiden vi gick dit och under hela samtalet med henne så jag och charlie bestämde att jag skulle upp till förlossningen och kolla om det möjligtvis var så att jag hade börjat öppna mig.. Men vi fick veta att jag inte gjort det utan är jätte mogen så det är på gång iallafall :)





Lite bilder från CTG:n jag gjorde idag.. tog bilden precis i början när jag fick en förvärk.. Men som sagt det är bra med förvärkar då får man en lättare förlossning sa barnmorskan där:)
Och jag får mycket frågor från mina kompisar om jag inte är rädd in för förlossningen och för att föda, och jag kan svara på det här med.. Nej jag är inte alls rädd eller orolig över förlossningen, tycker det bara är onödigt att fundera över det när man aldrig vet hur det kommer bli för mig.. Kanske får en jätte bra och lätt förlossning eller tvärt om men det är inget jag går och tänker på :)

Dessutom har jag gjort lasagne idag:P och pappa var här med en massa kantareller så det har charlie suttit och ränsat efter maten.. och nu ska han kolla hur mycket det väger :P Och det vägde 0,7kg tydligen.. :)
Massor var det i allafall..


Nu ska jag ut och röka.. Hörs ! pusshej!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: