Ursäkta mig!!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-08 Klockan: 00:10:29
Hejsan,

Och ursäkta mig för att jag inte varit mera aktiv än jag varit.. Har ju nämligen i måndags flyttat och inte fören igår fått in mitt internet här:P Men nu är det igång, skulle kunna skriva flera gånger om dagen om vad vi gör men tiden räcker inte till, umgås hellre med min lilla älsklings son än att sitta framför datorn och dessutom så finns ju inte tiden till det heller så att! Jaha idag har väl inget speciellt hänt förutom att vi packat ner lite kartonger till källaren och varit hos mamma.. Trevligt värre.. Vi kom inte hem fören vid 23 tiden ungefär...

Sedan kan jagju berätta att jag för en liten stund sedan tog min sista cigg för det är nämligen så att jag ska sluta röka idag.. Och jag ska satsa helhjärtat på det.. Wuuuhhoo! Duktig jag är eller hur?!?!?


Visst ser det skönt ut att sova?!?!Så det ska jag ta och göra nu! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: