Underbar helg<3

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-28 Klockan: 22:51:43
Hej!

Måste böra med att tacka alla som varit här i helgen!
Jo det var ju nämligen så att vi hade bjudit hem en del folk till helgen istället för att ha dop, och anledningen till att vi inte har något dop är för att varken jag eller charlie tycker att det är nödvändigt!Väljer Majk sedan att döpa sig när han blir äldre är det helt okey för oss båda!

I fredags var mamma, Lars, Alex, mormor, Stoffe och laura här. Vilket var jätte trevligt... Jag fick en lyckta och ett knivsätt inkl knivslip utav mamma och lars och en adventsstjärna(blomma) utav mormor.. Majk fick också en spargris som mormor gjort själv och pengar :) Utav Laura fick han 3 stycken bodies och en jätte fin nalle:)

Igår var Annelie, Pascale, Dominique, Francecqo och pappa här och Majk fick pengar, en snuttisnalle och en badhandduk, en sådan med luva:) Jätte fint alltihopa!

Och idag så var Dina och Johan här och firade lite.. Majk och jag fick en babymonitor så vi hör honom in till vårat rum när han sover i sitt eget..

Alla som skulle ha kommit kom tyvärr inte vilket är tragiskt, men vi klarar oss.. Väljer man att inte komma är det upp till sig själv. Men jag kommer ihåg vilka som inte kom och vilka som kom!

Igår bakade jag och charlie ett pepparkakshus så blev jätte fint och vi gjorde även sådana där apelsiner med nejlikor.. :) Mysigt att pyssla tillsammans :)

Och idag har vi väl inte gjort något speciellt egentligen !!

Nu är det också bestämt att vi ska åka upp till hudik och fira jul med charlies släkt, vilket inte var det som var planerat från början men nu är det bestämt och bokat! Ska bli väldigt kul att komma upp dit eftersom jag aldrig har varit där uppe innan..

Men nu så ska jag visa er lite bilder på min söta lilla kille och sedan äta ägg och fil till kvällsmat<3















Älskar dig Majk Christon Halvarsson!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: