Lång lång dag även gårdagen...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-01 Klockan: 20:19:08

... Var jäkligt lång.. Är ju nämligen så att jag har flyttat idag.. Så igår var det flyttstäd och även att då ut alla grejer hemma från gamla lägenheten in i lastbilen.. Men hade tur att min lilla älskling hade sovit bra hela natten och till och med själv annars hade jag aldrig klarat av gårdagen.. Visserligen var vi väl inte kvar längre än till 8 ungefär men blir ju långt ändå, särskillt när man har en liten fis på 3 veckor.. :)

Inatt har han också sovit bra vaknat typ 2 gånger innan vi skulle gå upp för att åka och bisiktiga längeheten.. Fick tyvärr två stycken 3or vilket innebär att dom ska tapetsera om lite i två rum eftersom det var lite borrhål och sånt.. Tråkigt men sådant är det.. Och det är ju en utgift som jag hade räknat med.... Heheh!

Jaha då kommer vi visst till denna underbara dag :P Den började med att vi gick bort till pressbyrån eftersom jag sovit hos mamma så skulle vi köpa biljetter till bussen för att åka bort och vara med på besiktningen. Efter besiktningen åkte jag och charlie till johannelund för att hämta ut nycklarna till nya lägenheten.. Gick smidigt och sedan åkte vi och packade in alla grejer där.. Har packat upp lite kläder och sådant och målat lite i sovrummet.. inte alls för det han jag inte med innan johan kom med tvn och skjutsade oss till mamma igen för vi ska sova här inatt igen eftersom vi inte hunnit skruva ihop säng och sånt.. Men går bra..

Dagens mat blev lite sen men bättre sent än aldrig:P Max blev det :P Muumms det var gott :D

Nu ska jag spela lite sedan pumpa lite,!

GODNATT PEOPLE<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: