Godkväll alla läsare :D

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-11 Klockan: 22:09:22
Hej
Ja inte fan är jag duktig på att uppdatera här på sidan.. Men men hinner nog mera när min lilla plutt har blivit lite större.. :) Just nu hinner man inte så jätte mycket mera än att umgås med honom på dagarna.. men det gör absolut ingenting..
Jaha idag så har vi varit hos mamma hela dagen.. Fick lite hjälp henne eftersom jag har sådan värk i min arm och haft nu snart 5 veckor.. Ussch det är jobbigt! Men man får ta till extra kraft på dagarna för jag kan ju inte bara låta min lilla älskling ligga ner :) Vi kom inte hemfören nu strax innan 9, och då ställde jag mig och gjorde fläskfilé ocjh potatisgratäng... Mmmm det var mumma :) Nu så sitter jag på vardagsgolvet och glor eftersom vi inte har någon soffa:P Den gick ju sönder i flytten och vi kan ju inte köpa en ny just idag:P

Vet inte om jag kommer att få sova någonting inatt heller för att älsklingen har inte bajsat på hela dagen så kan ju vara så att han får ont i magen inatt.. Jobbigt för honom, men vi får hoppas på att han bajsar ikväll innan det är läggdags..

Imorgon blir det nog dessutom att ta första steget ut på isen igen.. Kommer vara hur rookie som helst och ÄR hur otränad som helst.. Men man måste ju börja någonstans annars kommer man ju ingen vart alls.. Men ska bli himla kul att få hoppa i skydden igen.. Har LÄÄNGTAT så himla mycket och nu kanske det äntligen är dags.. :)

Jaja nu ska jag Göra någon nytta och det är att leta fram hemtelen så vi kan koppla in den! Ni får ha det så bra för det ska jag ha i alla fall.. KRAM<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: