En sväng till veterinären..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-11-16 Klockan: 21:15:54
Tjenna halloj!

Igår kväll när jag, sofi och charlie satt i köket hörde vi alla en jätte högt MJAU! vi började leta i garderober eftersom svarting hade varit borta nästan ett dygn då och vi hörde en katt jätte högt. Vi hade redan kollat överallt innan men man vet ju aldrig. Sedan när vi skulle gå ut och röka ser jag att svarting står nere vid porten och vill in.. charlie hämtade honom och han hade slagit av halva sina huggtänder och hade skrapsår på underläppen..

Men idag kände jag att vi behövde ta honom till en veterinär så jag ringde ER Veterinär och rådfrågade och han tyckte att vi skulle komma och kolla.. Så vi åkte dit.. Tänderna var det ingen fara med utav det var lite värre med att han inte hade kissat sedan han kom hem och vi vet ju inte om han har kissat innan när han varit borta heller så vi fick antibiotika och smärtstillande utskrivet som vi hämtat.. Nu ska vi bara hålla kolla på om han kissar för har han inte gjort den imorgon bitti får vi åka in igen.. Tråkigt värre sådant här..

Nu är i alla fall gadden klar så det kommer upp en bild på den snart, och självklart är den tillängnad min älskade son! <3

Puss och kram jan banan:P

Postat av: Carl

Hej!



Vill tipsa dig om en sida som kan komma till hjälp:



www.veterinaren.nu



Mvh,



Carl

2010-11-17 @ 16:36:25
URL: http://www.veterinaren.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: