Dagen blev hos annelie och grabbarna

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-18 Klockan: 20:31:24
Tjollahopp!

Idag vaknade vi vid 7 hugget och det var alldeles lagom eftersom vi skulle till ortopeden..Vi tajmade in tiden precis så vi var där vid kvart i 9e som vi skulle.. Majkiboy var jätte duktig, tyckte till och med om att bada idag.. Super duktig var min lilla älsklings kille :) Sedan efter det så åkte vi till annelie och grabbarna för att hämta min mössa.. Blev lite längre besök än jag hade tänkt mig.. Men tror inte att annelie hade något emot det, för då tror jag att hon hade sagt någonting :)

Nu sitter jag i köket och kollar på charlie som äter och har majk i bärselen.. Trött är jag men det är bara att glömma att gå och lägga sig utan det blir att vänta till 12 ungefär om det ska kunna bli långsömn inatt.. :) Mysigt som skrutt är det att sova bredvid min älskling!

Nu ska jag nog ta och göra ett antag i vardagsrummet annars blir det bara ståendes..

KRAAAAAAAAM<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: