uppdatering<3

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-03 Klockan: 18:27:23
Hej

Idag så vaknade jag vid halv 12.. inte mått riktigt bra inatt.. men skönt att charlie tog majk:) Sedan var det ju dags för majk att ta sitt första bad sedan han föddes.. Han har haft skena därför har han inte kunnat bada hemma.. Han har badat på sjukhuset men då har dom hållt fast hans ben så som dom ligger i skenan.. Men igår fick han ju ta av sig skenan så vad passade inte mer bra än ett bad idag.. Han tyckte det var jätte kul som ni ser på filmerna nedan.. Trodde att han skulle tycka jätte illa om det, men inte då !! :)

Annars idag har det inte hänt speciellt mycket.. Charlie och majk är iväg hos en polare så jag är själv hemma, fast lite skönt för jag har hunnit plocka iordning lite.. men snart kommer majk hem igen :) hihih mys boy!!

Nu ska jag äta klart mon broccolipaj och sedan sticka till affären och köpa hårfärg,cigg och mat till älsklingen<3


KRAM sålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: